ارسال رایگان آگهی
ارسال آگهی رایگان

شهر را انتخاب کنید

Choose City

قابلیت load ajax به قالب اضافه شد

7 سال قبل           لینک ارسال کننده آگهی :
Warning: Use of undefined constant url - assumed 'url' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home3/demopscr/public_html/demo/wordpress/rivar/wp-content/themes/Rivar-v2.0/single.php on line 10

قالب ریوار آپدیت شد ۹۵/۹/۹
قابلیت load ajax به قالب ریوار اضافه شد

ایجکس چیست؟

ای‌جکس یک تکنولوژی نیست؛ بلکه مجموعه‌ایست از تکنولوژی‌هایی که هر یک در جای خود تکنولوژی کامل و موفقی هستند، و اکنون به شکل جدیدی در کنار هم قرار گرفته و ای‌جکس را تشکیل داده‌اند [۲]. تکنولوژی‌هایی که در ای‌جکس از آن‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

نمایش استاندارد با استفاده از XHTML و CSS.
نمایش پویایی و تعاملات با استفاده از Document Object Model (DOM).
تبادل و دستکاری داده با استفاده از XML و XSLT.
بازیابی داده‌ها بصورت غیر همروند با استفاده از XMLHttpRequest. و جاوااسکریپت برای سرهمبندی همه چیز با هم.
در واقع ای‌جکس ترکیبی از تکنولوژی‌های فوق است و هیچ چیز جدیدی ارائه نمی‌دهد. همه شگفتی ای‌جکس در معماری‌ایست که برای ساخت یک برنامه وب، با استفاده از این تکنولوژی‌ها ارائه می‌دهد.

ای جکس یک شیوه جهت طراحی و توسعه وب‌گاههابوده که جهت بالا بردن قدرت تعامل Interface سایت با کاربر و بالا بردن کیفیت عملکرد و قابلیتهای سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد. Ajax به صورت Client Side و با به کار گیری JavaScript و CSS مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه در مبحث طراحی صفحات HTML تکنولوژی Ajax عامل حیات صفحه و ارضاء کاربر در مواجهه با Interface، تلقی می‌شود. با استفاده از ای جکس می توان از لود شدن و بارگذاری دوباره فایل ها و کدها جلوگیری کرده و فقط محتوای اصلی را از بانک فراخوانی کرد.

پیام پلیس

لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. همچنین بهتر است قبل از تحویل کالا یا خودروی خود در ازای چک‌های رمزدار بانکی، با مراجعه به بانک مربوطه از اصالت آن اطمینان حاصل کنید.

پیام ریوار

ریوار هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد. با مطالعهٔ راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.